claudio-schwarz-purzlbaum-muq_ej7p9s0-un

COVID-19/ Coronavirus

Sønderjyllands Kunstskole forholder sig konsekvent til de aktuelle, gældende retningslinjer vedrørende COVID-19/ Coronavirus udsendt af Sundhedsmyndighederne.

Herved sikrer vi, at al undervisning på skolen foregår i trygge rammer og fuldt ud ansvarligt i henhold til eventuel smittefare mv.

Hvis du vil vide mere, om hvilke konkrete tiltag kunstskolen har iværksat i forhold til COVID-19/ Coronavirus, er du altid velkommen til at henvende dig til skolens administration - eller du kan  læse mere her.

Bemærk endvidere:

Skulle du imidlertid have symptomer på COVID-19 som beskrevet af myndighederne, bedes du venligst afholde dig fra fremmøde på skolen, indtil at du eventuelt er blevet testet og er raskmeldt igen. Dette af hensyn til vores øvrige kursister samt skolens personale.