BjornBernstrom_ny.jpg

Björn Bernström

Den svenske billedkunstner Björn Bernström er en af Sveriges mest virksomme akvarelmalere internationalt set. Han er også en stor kapacitet, når det kommer til at undervise i akvarel. Han er en dybt engageret og erfaren formidler, som har undervist på Sønderjyllands Kunstskole ad flere omgange.

Fra Björn Bernström's egen hjemmeside:

"... In 2008 he began to paint watercolor as a profession.  Over the years he has participated in more than 80 shows in Scandinavia and is now a frequently hired watercolor instructor in Scandinavia and around the world. He has taught a thousand of students in Sweden, Norway, Denmark, Finland, Iceland, Australia, Italy, Dominica, Canada and the USA."

Herunder kan du se det aktuelle udbud af kurser med Björn Bernström som underviser.

Tilbage til undervisere

Tilmeld dig her