Betingelser

Betaling

Kursusbeløbet kan betales med Dankort, MasterCard, Visa eller MobilePay. Det er muligt at dele betalingen i rater for hver enkelt kursus der overstiger kr. 1.000,-.
Ønsker man dette kan man kontakte kunstskolen for at lave en aftale.

Uanset betalingsform skal det fulde kursusgebyr være betalt inden holdstart, og senest på den dato, der er angivet på den tilsendte faktura/kvittering. Ved manglende overholdelse af betalingsfristen fremsendes påmindelse (rykker), og vi forbeholder os ret til uden yderligere varsel at tilbyde pladsen til en anden deltager.

Fortrydelse/Afmelding af kurser

Såfremt du fortryder dit køb af kursus, kan afmelding ske indtil 14 dage efter din tilmelding. Ved tilmelding senere end 14 dage før kursusstart er der ikke nogen fortrydelsesret.

Aflysning af hold
Såfremt et kursus aflyses fra vores side, vil dit kursusgebyr blive tilbagebetalt, dog med forbehold for force majeure.

Materialer er ikke medregnet i kursusgebyret (hvis ikke andet er angivet).

Fotos
Vi tager løbende billeder af kursister i undervisningssituationer til brug på skolens hjemmeside og andet PR-materiale. Ønsker du ikke at blive fotograferet, bedes du give os besked herom ved at skrive til kunstskolen på e-mail: kunstskolen@sonderborg.dk.

Bemærk
Der tages forbehold for fejl og ændringer i kursusprogrammet.